Tuesday, February 22, 2011

Typical day of work...

   Pagi ni aku masuk kerja agak lewat.Dah dekat pukul 9.30 pagi baru aku sampai kat tempat kerja..Malam tadi kena standby sampai pukul 2 pagi..Dekat-dekat pukul 2.30 baru aku sampai bilik...
  Tapi biasa la..Masuk kerja bukan terus pegi buat kerja..Aku tengok 'line clear' jer..Terus aku jumpa anggota tred aku yg paling senior..Aku mintak kebenaran nak pegi beli sarapan..Menu sarapan aku hari ni,nasi lemak sambal ayam dan sekeping roti telur..Orang tua selalu cakap..Orang tamak ni selalu rugi..Buktinya aku gagal habiskan roti telur yang aku beli lepas aku habiskan nasi lemak tu..Akibat terlalu ikut nafsu makan yang membuak-buak,aku rugi duit..huhuhuhu...
  Hari ni tak banyak buat keje berat..Cuma bantu anggota-anggota yang lebih senior buat kerja pembaikan pesawat..Cukup masa je aku 'slow2' berjalan keluar ke tempat 'parking' moto dan dengan selamba terus meninggalkan tempat kerja tanpa rasa bersalah..hehehe...

No comments:

Post a Comment